ثبت اطلاعات مشتریان :

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

مراحل بررسی و ارسال سفارشات:

پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی از طرف بخش حسابداری،‌ وضعیت سفارش به " در حال آماده شدن " تغییر می کند. پس از این مرحله مسئولین بخش بسته بندی طی 24 ساعت کاری سفارشات را آماده و از طرق مختلفی که خریدار انتخاب نموده است ارسال خواهند نمود.

پیگیری سفارشات :

جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده و بسته بدون تغییر وضعیت مانده است ،‌می توانید از طریق ایمیل، بخش پشتیبانی آنلاین، یاهو مسنجر و یا شماره های موجود با فروشگاه تماس بگیرید.

روش های ارسال سفارش :

سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می شوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده می شود:

• پیک موتوری فروشگاه (توزیع سطح شهر اهواز) :

1. پیک موتوری رایگان :

برای خریدهای بالاتر از حد تعیین شده (بعنوان مثال فاکتور های بالاتر از 70 هزار تومان) می باشد و فاکتور های کمتر 70 هزار تومان جمع آوری شده و بصورت یکجا ارسال می شوند وممکن است این زمان تا چند ساعت به طول بیانجامد.

2. پیک موتوری فوری :

هزینه این روش در صورتی که فاکتور کمتر از 70هزار تومان باشد برعهده مشتری است و در محل توسط پیک از مشتری دریافت می گردد.

• پست پیشتاز :

زمان حمل بسته در این روش 1 تا 3 روز است كه برای مراكز استان 1 تا 2 روز ، ‌شهرستان های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای كوچك و روستاها 3 روز می باشد. با توجه به ارسال انبوه سفارشات پستی از طریق دفتر خدمات پستی منطقه،‌ بعضا مشاهده شده كه بسته ها با تاخیر 1 روزه از دفتر تهران خارج شده اند که این مورد خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد.